tisdag 22 mars 2011

Angående min designtävling!

Hej alla goingar!
Nu tycker jag att vi ska försöka slutföra designtävlingen.
Jag lägger ut de två bilderna som jag vill ha som header här på bloggen, i rätt storlek.
Ni får lov att använda de bilder jag lagt upp här på min blogg till resten utav bloggen (profilbild etc).
Jag kan säga att jag tycker att en stilren blogg är snyggast.
Inte för mycket krimskrams osv.
När ni gjort klart designen (lättaste är nog att starta en ny blogg o göra designen där),
så skickar ni ett mail till mig med länken till designen!
Tävlingen avslutas på söndag och då får ni även reda på vem som vinner tävlingen.
Priset är att få komma hem till min gård och TRÄNA FÖR MIG!!!!!!
Dressyr eller hoppning bestämmer ni själva!:)
Så kom igen nu, låt eran fantasi och era talanger flööööda!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar